예전에는 잘 이용해서 아무생각없이 구매했는데
하도 안와서 조회를 하니 ...
이렇게 나오는데 어떻게 연락도 한번도 없고 그래서 좀 화가났었는데 이런 메일이 오더라구요
안녕하세요.
"어벤져스 마블 레전드 시리즈 최종 게임 구조 수집 가능 장난감"이라는 주문을 받지 못하셨다니 정말 유감이다.
나는 단지 그것이 배달되지 않았다는 것을 발견하기 위해서 당신이 지불하는 이 상황이 얼마나 좌절스럽고 실망스러운지 완전히 이해한다.
이런 일은 대개 일어나지 않으며 우리는 고객들이 그런 문제에 직면하는 것을 결코 원하지 않는다. 그러나 당신이 반복된 문제에 직면했기 때문에, 나는 우리의 운송 부서에 당신의 피드백을 보냈다. 나는 그들이 당신의 경험에 대해 듣고 싶어할 것이라는 것을 안다.
우리는 미래에 그러한 경우를 피하기 위해 통신사에 필요한 조치를 취하도록 할 것이다.
두 품목에 대한 추적내역을 확인해보니, 당신이 말한 것처럼 더 오랜 기간 동안 적절한 추적이 이루어지지 않는 것을 알 수 있다.
시간이 경과한 것을 고려해 볼 때, 나는 그 소포가 운송 중에 분실될 수도 있다.
나는 즉시 대체품을 보내고 싶지만, 당신이 우리 웹사이트에서 판매한 물건들은 판매자의 재고가 계속 바뀌고 있고 우리는 그것을 통제할 수 없기 때문에, 현재로서는 대체 옵션을 이용할 수 없다.
그래서 이것을 가장 잘 돕기 위해 나는 37.38달러의 전액 환불을 처리했는데, 이 환불은 영업일 기준 3-5일 이내에 당신의 원래 지불방법에 반영될 것이다. 환불에 관한 이메일 확인서를 곧 받게 될 것이다.
처리되면 환불 요청도 여기서 확인할 수 있다.
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우리는 우리의 배달 서비스 선택이 우리의 사업 전반에 영향을 미친다는 것을 알고 있으며, 우리는 당신의 피드백에 감사한다.
배송부의 오류로 인해 소포가 지연되었다고 장담하는데, 불편을 끼쳐드려 대단히 죄송하다.
아시다시피, 온라인 소매업체로서, 우리는 주문을 전달하기 위해 통신사에 크게 의존하고 있으며, 때때로 우리의 모든 노력에도 불구하고, 우리가 통제할 수 없는 예기치 못한 사건들은 거의 일어나지 않는다.
배송이 지연되어 고생한 점 사과드린다. 나는 당신의 메시지를 우리 회사의 운송 부서에 검토하기 위해 전달했다. 우리는 이러한 피드백을 소중히 여긴다. 왜냐하면 그것은 우리가 우리의 상점을 계속해서 개선하고 고객에게 더 나은 서비스를 제공하는데 도움을 주기 때문이다.
나는 당신에게 가장 빠른 배송 방법으로 새로운 주문을 하고 우리에게 답장을 보내줄 것을 요청한다. 나는 당신에게 배송비를 환불할 것을 보증한다.
나는 당신의 주문 경험이 당신이 예상했던 것만큼 긍정적이지 않았다는 것을 알고 있지만, 나는 당신이 이것을 고립된 사건으로 간주하고 우리에게 미래에 또 다른 기회를 주기를 바란다.
우리가 최고의 서비스를 제공하기 위해 노력한다는 것을 확실히 하고 우리는 항상 우리의 고객이 어떠한 손실도 지지 않도록 하기 위해 노력할 것이다.
당신을 우리의 소중한 고객으로 모시게 된 것은 우리의 특권이며 우리는 당신이 항상 보살핌을 받기를 원한다.
아마존에 연락해줘서 고마워.
우리는 당신의 피드백을 고맙게 생각한다. 오늘 자신의 경험에 대해 투표하려면 아래의 버튼을 사용하십시오.
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장문의 매크로 답변인지 아닌지는 모르겠지만 현재는 환불처리까지 깔끔하게 되어서 그나마 다행이라고 생각중입니다...
곧 재 주문 할 예정이지만 이렇게라도 답변이 오니 마음이 좀 쉽게 풀리네요 허허...
아래는 원문입니다.
Hello,
I'm extremely sorry to hear that you haven't received your order "Avengers Marvel Legends Series Endgame Rescue Collectible Action Toy".
I completely understand how frustrating and disappointing this situation when you pay for an order just to find that it is not delivered.
This usually doesn't happen and we never want our customers to face such issues. However since you've faced repeated issues, I've forwarded your feedback about carrier to our shipping department--I know they'll want to hear about your experience.
We'll ensure necessary action is taken on the carrier to avoid such instances in the future.
Upon checking the tracking details for both the items, I see that there is no proper tracking for longer period of time as you said.
Considering the time elapsed I'd consider that the package might be lost in transit.
I'd love to send a replacement right away, however the items you've ordered it sold by a seller on our website and as you know seller's inventories keep changing and we do not have control over it, hence replacement option is not available at this point.
So to best help you with this, I've processed full refund of $37.38 which will be reflected on your original payment method within 3-5 business days. You will soon receive an email confirmation regarding the refund.
Once processed, you'll also be able to see the refund request here:
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We're aware that our choice of delivery services reflects on our business as a whole, and we appreciate your feedback.
I assure you that the package was delayed due to the error from the shipping department, I'm extremely sorry for the inconvenience caused.
As you know, being an online retailer, we rely heavily on carriers to deliver our orders and sometimes despite all our efforts, few unforeseen incidents occur which are beyond our control.
I'm sorry about the trouble you had faced with the delay in delivery. I've passed your message on to the carrier department in our company for consideration. We value this kind of feedback, as it helps us continue to improve our store and provide better service to our customers.
I'd request you to place a new order with the fastest shipping method and write us back I assure you to refund the shipping charges.
I realize that your order experience hasn't been positive as you'd anticipated, but I hope you will consider this an isolated incident and give us another chance in future.
Be ensured that we endeavor to provide the best service and we will work hard to ensure that we always prevent our customer from bearing any loss.
It is our privilege to have you as our valued customer & we want to make sure you are always taken care of.
Thank you for contacting Amazon. |
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We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.
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(IP보기클릭)39.115.***.***
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보통은 항상 통관부호 알려주는데 이번만큼은 안물어보더라구요..그거 때문인가 보네요 | 19.08.08 08:40 | |