빌드 1.1.0.0034 업데이트
다음은 빌드 31과 빌드 34간에 발생한 모든 업데이트입니다.
- 자신의 출현을 재생하지 못했던 일부 Digsite 하위 레벨 조우를 수정했습니다.
- NavigationPath.ClearCorners의 Null 확인 수정으로 때때로 전환 /로드 실패가 주 메뉴로 다시 부팅되는 경우가있었습니다. (포럼 로그)
- Maia와 Eder의 부분 머리카락 수정
- 도전 과제 UI 또는 도전 과제 알림에 더 이상 표시되지 않는 모든 게임 내 업적 아이콘이 수정되었습니다.
- '시작 및 건너 뛰기 Intro'현지화 추가
- 누락 된 한국어 버전 추가
빌드 1.1.0.0031 업데이트
다음은 빌드 29와 빌드 31 사이에 발생한 모든 업데이트입니다.
- Obsidian 로고가 표시되기 전에 시작 시간이 길어질 수있는 잠재적 수정
- 이 버그가 발생한 경우 빌드 31에서 해결 되었으면 알려주십시오.
- "Show News"게임 옵션 제거. Disabled News 버그 수정
- 캐릭터 생성 후 프롤로그에서 옵션을 열면 플레이어 클래스가 본문에 도착했을 때 플레이어 클래스가 재설정되는 문제가 해결되었습니다.
- 파티 AI가 해고되고 보충 될 때 결정 트리를 다시 연결하지 못하도록 수정했습니다.
- 다양한 부분 머리카락 수정
- 철자 레벨 아이콘 위에 마우스를 가져 갔을 때 1 프레임 동안 어빌리티 바 하위가 깜박임이 수정되었습니다.
- Hasongo, Ashen Maw 및 Ukaizo는 이제 레벨 조정 목적으로 "위험 경로"로 표시됩니다.
- 재교육을 할 때 자동 부여 기능이 다시 추가되지 않는 문제가 수정되었습니다.
빌드 1.1.0.0029 업데이트
다음은 빌드 23과 빌드 29 사이에 발생한 모든 업데이트입니다.
- 이제 동반자가 부분 머리카락을 지원합니다.
- Mirke가 이제는 아이 컬러가 있습니다.
- Dead body loot 컨테이너는 저장 / 불러 오기 또는 영역 전환 후에 더 이상 표시되지 않습니다.
- 4 시간 이상 플레이 한 후 게임이 느리게 진행될 가능성이있는 AnimationControllerPlayer 유출을 제거했습니다.
- 종이 인형에 탑재되지 않은 HD 무기 텍스처 고정.
- Potd의 모든 변경 사항이 현재 적용됩니다.
-
스포일러보정! 마이아는 브래스 요새로 들어가면 더 이상 파티를 떠날 수 없지만 플레이어가 파우더 하우스에 접근하면 파티가 종료됩니다.
- 선박 전투 균형 및 전투원 카운트 업데이트 :
- 선체, 돛 및 선원의 손상에 대한 기본 데미지 값을 낮춤으로써 플레이어에게 벌금을 부과하지 않습니다.
- 도발 선박의 공격력이 증가합니다 (라머와 램머 모두).
- 포크 랭크 당 주어진 정확도 감소.
- 배의 생명력이 20 %만큼 감소합니다.
- 결투 UI를 발송할 상대 갑판 수비수를 추가했습니다.
- 전 세계적으로 우주선을 업데이트하여 전투원 대 전투원 비율을 1 : 1로 유지합니다. 적의 선박 수비수가 이제 별도로 표시됩니다.
빌드 1.1.0.0023 업데이트
- 소개 건너 뛰기 추가됨
- 이제는 플레이어를 게임의 두 번째 레벨로 직접 가져 오는 시작 및 건너 뛰기 버튼이 있습니다.
- 이 기능은 한 번 소개를 재생하거나 업데이트를받은 후에 저장을로드 한 후에 사용할 수 있습니다.
- 베테랑 및 포트 밸런스 개선 ( 계속 진행 중 !! )
- 갑옷과 관통이 이제 PotD에서 확장됩니다.
- 많은 만남에서 더 강건한 버전을 만들기 위해 유닛을 교환했습니다.
- 일부 만남은 유닛이 추가되거나 만났을 때 파티를 매복하도록 설정했습니다.
- 진행 중 : 빌드 23에는 아직 다음 영역에 대한 업데이트가 포함되어 있지 않습니다. 베타 버전의 다음 업데이트에 포함되어야합니다.
- 교수형 집사
- Hasongo
- 클리프 사이드 템플
- 익사 한 무덤
- 아헨 대교
- 들쭉날쭉 한 킵
- 고대의 은신처
- 포코 카하라
- AI 지원 및 업데이트 :
- 모든 조건부가 이제 사용자 정의 AI 메뉴로 분류되었습니다.
- 능력 표시 줄의 AI Toggle 버튼은 이제 사이클을 지원합니다 : 능력 사용 중 공격, 능력 사용하지 않을 때 공격, AI 사용 없음
- 이제 Custom AI에서 다음 작업을 조건부로 지정할 수 있습니다 : 소모품 빠른 항목 사용, 모달 활성화, 무기 세트 전환 및 기본 무기 공격
- 선박 보급
- 새로운 "리필 선박 용품"버튼을 사용하여 의료 용품, 캐논 샷 및 수리 용품을 판매하는 매장의 선박 용품을 편리하게 구입할 수 있습니다.
- 세계지도 범례 추가됨
- 세계지도의 모든 아이콘을 범주별로 필터링 할 수있는 새로운지도 범례가 추가되었습니다.
- 문자 모양 향상
- 캐릭터 화면은 인벤토리 화면의 모양 버튼을 통해 게임 내에서 변경할 수 있습니다 (플레이어 및 모험가 전용)
- 캐릭터 헤어 스타일은 이제 일부 모자 (플레이어와 모험가 만이 자연스럽게 렌더링되며 패치를 시작하기 전에 동료가옵니다)
- 아이 컬러 커스터마이즈가 추가되었습니다.
- 그래픽 옵션 확장
- 그래픽 메뉴에 새로운 토글이 추가되어 특정 시각적 기능을 활성화 / 비활성화 할 수 있습니다.
- 뉴스 피드 업데이트
- 메인 메뉴의 뉴스 피드가 최신 기사, DLC 및 소셜 미디어에 대한 링크를 포함하도록 개정되었습니다.
주요 이슈
- 보너스 무기 세트로 캐릭터의 레벨을 올리면 더 이상 검은 색 화면이 나타나지 않습니다.
- 저장 권한을로드 할 때 특정 권한이있는 사용자를 차단하는 문제가 해결되었습니다.
- 주문과 비 철자 능력으로 멀티 클래스 캐릭터를 만드는 일은 더 이상 캐릭터 생성을 차단하지 않습니다.
- 많은 엣지 케이스 충돌 (사용자가보고)도 해결되었습니다.
일반적인 문제
- 캐릭터 재교육 (Respec)은 더 이상 지각 능력이나 구입 한 기술 보너스와 같은 학습 된 재능 및 능력을 제거하지 않습니다.
- 세계지도상의 선박이 더 이상 움직이지 않는 경우 (플레이어의 선박이 움직이지 않는 경우)
- 감시자는 더 이상 자신의 배가 보유 할 수있는 것보다 많은 보급품을 구입할 수 없습니다.
- Eder & Xoti는 더 이상 같은 연설을 계속 반복하지 않습니다.
- 그리고 많은 다른 사람들! (우리는 계속해서이 목록에 가장 널리 퍼진 것을 추가 할 것입니다)
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스포일러Demenos가 퀘스트가 완료되기 전에 사망하면 봉인 된 운명이 해제됩니다.
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Build 1.1.0.0034 Updates
The following are all of the updates that occurred between build 31 and build 34.
- Fixed some Digsite Sublevel encounters that were not playing their emerges.
- Null check fix in NavigationPath.ClearCorners which was occasionally causing transition / load failures booting back to main menu. (Forum log)
- Fixed some Partial hair for Maia and Eder
- Fixed all in-game achievement icons no longer displaying in the Achievement UI or the Achievement notification
- ‘Start and Skip Intro’ localization added
- Added some missing Korean Localization
Build 1.1.0.0031 Updates
The following are all of the updates that occurred between build 29 and build 31.
- Potential fix for very long start-up time (before the Obsidian logo was shown)
- If you were experiencing this bug, please let us know if this is resolved for you in build 31.
- Removed the "Show News" game option, which in turn fixes the Disabled News bug
- Fixed issue with opening the Options in the Prologue after Character Creation resetting the player's class when arriving to their body.
- Fix party AI not reconnecting decision trees when dismissed and recruited.
- Various Partial hair fixes
- Fixed the Ability Bar subrows flickering for 1 frame when you hovered over a spell level icon.
- Hasongo, Ashen Maw, and Ukaizo are now flagged as "Critical Path" for level scaling purposes.
- Fixed issue where auto-granted abilities weren't added back when retraining.
Build 1.1.0.0029 Updates
The following are all of the updates that occurred between build 23 and build 29.
- Companions now support Partial hair.
- Mirke now has eyecolor
- Dead body loot containers no longer display as unlooted after save / load or area transition.
- Removed AnimationControllerPlayer leak that was likely causing the game to run slow after 4+ hours of play.
- Fixing HD Weapon textures not loading in paper doll.
- All encounter changes for PotD are now in.
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SpoilerCorrection! Maia will no longer leave the party right after entering The Brass Citadel, but will do so when the player approaches the Powderhouse.
- Ship combat balance and combatant count updates:
- Made Closing to Board less punishing for players by lowering the base damage values for hull, sail, and crew damage.
- Increased damage for ramming ships (both to the rammer and rammee).
- Reduced the accuracy given per rank of cannoneer.
- Reduced Ship health by ~20%.
- Added opponent deck defender count to ship duel UI.
- Globally Updated ship combats to have a 1:1 ratio of combatants to crew. Enemy Ship Defenders are now shown separately.
Build 1.1.0.0023 Updates
- Intro Skip Added
- There is now a Start & Skip Intro button that brings the player directly to the second level of the game.
- This feature becomes available after you have played through the intro once, or loaded a save (after getting the update).
- Veteran & PotD Balance Improvements (Still in Progress!!)
- Armor and Penetration now scale up on PotD.
- Many encounters have had units swapped out for tougher versions.
- Some encounters have had units added or set to ambush the party during the encounter.
- In Progress: Build 23 does not yet contain our updates to the following areas, these should be in our next update. to the beta
- Hanging Sepulchers
- Hasongo
- Cliffside Temple
- Drowned Barrows
- The Ashen Bridge
- The Jagged Keep
- Lair of the Ancient
- Poko Kahara
- AI support and updates:
- All Conditionals have now been categorized in the Custom AI menu
- The AI Toggle button on the ability bar now supports cycling through: Attacking while using Abilities, Attacking while not using Abilities, and Not using AI
- The following actions can now be conditionalized in Custom AI: Using Consumable quick slot items, Activating Modals, Switching Weapon Sets, and Basic Weapon Attacking
- Ship Resupply
- A new "Refill Ship Supplies" button can now be used to conveniently purchase ship supplies from any storefront that sells Medical Supplies, Cannon Shot, and Repair Supplies
- World Map Legend Added
- A new Map Legend has been added that allows all icons on the World Map to be filtered by category
- Character Appearance Improvements
- Character Appearance can now be changed in-game via the Appearance button on the Inventory screen (Player and adventurers only)
- Character Hairstyles are now rendered naturally with some Hats (Player and Adventurer only for now, companions coming before we launch the patch)
- Eye Color customization has been added.
- Graphics options expanded
- New Toggles have been added to the Graphics menu to enable/disable certain visual features.
- News Feed Updated
- The News Feed on the Main Menu has been revamped to include links to the latest articles, DLC, and social media
Major Issues
- Leveling up characters with bonus weapon sets no longer causes a black screen
- Resolved an issue that blocked users with certain permissions from loading saves.
- Creating a multiclass character with spells and non-spell abilities no longer blocks character creation.
- Many edge case crashes (reported by users) have also been resolved.
General Issues
- Retraining a character (Respec) will no longer remove learned talents & abilities such as watcher abilities nor purchased skill bonuses
- Ships on the world map no longer move while time is stopped (If the player's vessel is not moving)
- Watcher's can no longer purchase more supplies than their ship can hold
- Eder & Xoti no longer repeat the same banter over and over.
- And many many others! (We will continue to add the most prevalent ones to this list)
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SpoilerSealed Fate now fails if Degnos dies before the quest is completed.
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