시간이 좀 걸릴거라는 메일을 받았습니다.
As there was a problem with the item we received from the maker we are cur
rently waiting for a replacement item from the maker.
We have unfortunately not been provided with an exact date for when we wil
l receive the replacement item, generally we should be receiving the item
within 1-2 weeks, but please understand that it can in some cases take a l
ittle longer time if the maker currently do not have any available stock o
f the item.
We apologize for the inconvenience.
Thank you for shopping at AmiAmi
Kind Regards,
AmiAmi
근데 저 플리스 어쩌구 부분이 좀 걸려요.
제조사에 재고가 없다면 더 오래 걸릴거라는데 이거 잘못하면 하염없이 기다려야 되는거 아닌가 걱정입니다.
1-2주안에 해결된다면 납득하고 기다리겠지만 만약 제조사에 물건이 없을 경우에는 기다리기가 힘들거같다 라고 메일을 보내긴 했는데..
만약 제조사에 재고가 없을 경우 얘네들이 환불을 해줄까요?
12+3(배송비)만원 짜린데 ㅠㅠㅠ
(IP보기클릭)59.7.***.***
(IP보기클릭)175.197.***.***