안녕하세요.
지금까지 마이펫츠를 아끼고 사랑해 주신 고객 여러분께 깊은 감사드리며, 좋은소식으로
인사드리지 못한 점 고개 숙여 사과의 말씀드립니다.
지금까지 사랑받아 왔던 마이펫츠가 내부적인 사정으로 인하여 더 이상 업데이트 및 서비스 유지 보수가 어렵다는판단 아래 2020년 5월 7일부로 서비스 종료라는 어려운 결정을 하게 되었습니다.
비록 서비스는 종료되지만 그동안의 소중한 추억은 꼭 간직해 주시길 바라며, 앞으로더 좋은 게임으로 찾아뵐 수 있도록 최선을 다하겠습니다.
서비스 종료에 대한 자세한 사항은 아래를 참고해 주시기 바랍니다.
■ 서비스 종료 일정
1. 2020년 4월 6일(월) 15시 00분부터
- 캐시 판매 중단
- 신규 다운로드 중지
2. 2020년 5월 7일(목) 13시
- 서비스 종료(서버다운)
■ 서비스 종료에 따른 환불 신청 안내
1. 신청 기간 : 2020년4월 6일(월) 15시 ~ 2020년 5월7일(목) 13시00분까지
2. 신청 방법
- 4월 6일 15시부터 유료로 구매하신 ‘보석’중 사용하지 않은 잔여분에 대해서 환불이 진행됩니다.
- 패키지 상품의 경우 미개봉한 상품에 대하여 환불이 가능합니다.
- 환불 신청 이후, 환불금액 변동이 있을 수 있으므로 ‘보석’ 사용 자제
- 환불 양식은 아래와 같이 작성 후 고객센터 메일로 보내주시기바랍니다.
[양식]
- 닉네임/User Key(설정상단)/결제한 마켓/마켓 별 주문 상세내역
* 플레이스토어: 결제를 진행한 구글 이메일 ID , 구글 영수증번호(17자리)
* 애플앱스토어: 구매 영수증 스크린 샷
- 닉네임과 User Key, 마켓결제 계정, 마켓 내 결제 내역 화면을 캡처하여 고객센터 메일로 환불 신청
※ 환불 확정 대상자 분들께서는 추가적으로 필요한 정보에 대해서는 재차 회신 드릴 예정입니다.
- 고객센터 메일 주소: pivotgameshelp@gmail.com
■ 환불 조건
1. 문의 접수 후 확인되는 보유 유료 보석 및 미개봉 패키지에 대해서만환불이 가능합니다.
2. 환불을 원하신다면 환불 신청 후에는 보석 및 패키지 사용을 자제해주시기 바랍니다.
3. 순수 결제를 통해 획득하신 보석 및 패키지만 환불 대상에 포함되며, 결제 추가 지급 및 이벤트 등으로 지급 받으신 건에 대하여는 환불 대상에서 제외됩니다.
■ 참고사항
1. 신청 일정 이 후에는 환불 신청이 불가합니다.
2. 결제수단(마켓 등)의 서비스 상황에 따라, 최종 환불 금액 지급 일정에 추가적인 변동이발생 할 수 있습니다.
3. 첨부자료가 부족하거나 정보가 사실과 부합하지 않을 시 환불이불가하므로 정확한 작성 부탁 드립니다.
다시 한번 지금까지 마이펫츠를 사랑해 주신 분들께 다시 한번 감사의 말씀을 드립니다.
감사합니다.
Thank you very much for the customers whohave loved and loved My Pets so far.
We apologize for not bowing.
My Pets, which has been loved so far,decided that it was difficult to update. and service maintenance due to internalcircumstances.
Although the service will end, we hope youwill keep your precious memories in the meantime, and we will do our best tofind you with a better game in the future.
Please refer to the following for detailson service termination.
■ Service end schedule
1. From 16:00 on Monday, April 6, 2020
- Cash sale discontinued
- Stop new downloads
2. Thursday, May 7, 2020, 13:00
- Service termination (server down)
■ Refund application guidance upontermination of service
1. Application period
- From April 6, 2020 (Mon) 15:00 to May 7,2020 (Thu) 13:00
2. How to apply
- From April 6 at 15:00, refunds will bemade for any unused remaining "Diamond" purchased for a fee.
- For packaged products, refunds areavailable for unopened products.
- After applying for a refund, there is apossibility that the amount of the refund may change.
- Please fill out the refund form below andsend it to the customer center email.
[Form]
- Nickname / User Key (in the Setting Menu)/ Payment market / Order details by market
* Play Store: Googleemail ID and Google receipt number (17 digits) for payment
* Apple App Store:screenshot of purchase receipt
- Capture a nickname, user key, marketpayment account, and payment history screen in the market to request a refundthrough the customer center email
※ If you are eligible for a refund, we willreply to any additional information you need.
-Customer center email address:pivotgameshelp@gmail.com
■ Refund Conditions
1. Refunds are only available for held paidDiamond and unopened packages that are confirmed after receipt of the inquiry.
2. If you want a refund, please refrainfrom using Diamond and packages after requesting a refund.
3. Only gems and packages obtained throughpure payment are included in the refund, and refunds for additional paymentsand events are not eligible for refund.
■ Notes
1. Refund application is not possible afterthe application schedule.
2. Depending on the service status of thepayment method (market, etc.), additional changes may occur in the final refundamount payment schedule.
3. If there are insufficient attachments orinformation does not match the facts, refunds are not possible.
Once again, I would like to express mygratitude to those who have loved My Pets so far.
Thank you.