https://twitter.com/PlayVALORANT/status/1621705357298118656 (글타래)
발로란트
몇 주 동안의 관측 이후, 저희들은 6.02 패치에서 스팅어의 가격을 올리고 피해량 감소를 조정하려고합니다.
스팅어는 지금 가격에, 특히 초반 라운드에서 과한 성능을 지니고, 올바른 자금 균형이 부족하다고 느꼈습니다.
6.02 패치 스팅어 변경점:
가격 증가: 950 크레드 >>> 1100 크레드
피해량 감소 변경:
총알당 27 피해 (0~15m)
총알당 23 피해 (15m 이상)
(이전)
총알당 27 피해 (0~20m)
총알당 25 피해 (20m 이상)
After a few weeks of tracking, were upping the cost of the Stinger and adjusting the damage fall-off in time for Patch 6.02.
We feel the Stinger is over-performing at its price point, especially in the early rounds, and lacks the right economic tradeoffs.
Stinger changes for Patch 6.02:
Cost increased 950 >>> 1100
Damage Fall-off Change:
27 damage per bullet (0 - 15m)
23 damage per bullet (15m+)
Previously:
27 damage per bullet (0 - 20m)
25 damage per bullet (20m+)
61.101.***.***